Χριστιανική ταινία «Αφύπνιση από το όνειρο» Κλιπ 3 - Ο Θεός χρησιμοποιεί την αλήθεια για να κρίνει και να εξαγνίσει τον άνθρωπο κατά τις έσχατες ημέρες

2020-04-03

Χριστιανική ταινία «Αφύπνιση από το όνειρο» Κλιπ 3 - Ο Θεός χρησιμοποιεί την αλήθεια για να κρίνει και να εξαγνίσει τον άνθρωπο κατά τις έσχατες ημέρες

Κατά τις έσχατες ημέρες, ο Θεός γίνεται σάρκα προκειμένου να εκτελέσει, πάνω στη γη, το έργο της κρίσεως, αρχίζοντας από τον οίκο του Θεού, άρα με ποιον τρόπο το έργο της κρίσεως του Παντοδύναμου Θεού κατά τις έσχατες ημέρες εξαγνίζει και σώζει τον άνθρωπο; Τι αλλαγές πρόκειται να συμβούν στη διάθεσή μας για τη ζωή όταν βιώσουμε την κρίση και την παίδευση από τον Παντοδύναμο Θεό; Το βιντεοκλίπ «Αφύπνιση από το όνειρο» θα σας δώσει όλες τις απαντήσεις!

Πηγή από: Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού 

🌾⭐🌾⭐🌾⭐🌾⭐

Σχετική σύσταση: Οι αλήθειες αναφορικά με το έργο της κρίσης του Θεού κατά τις έσχατες ημέρες

Η σημασία της κρίσης του Θεού κατά τις έσχατες ημέρες μπορεί να φανεί στα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν

(1) Η Τελική Κρίση,Το έργο της κρίσεως του Θεού κατά τις έσχατες ημέρες πραγματοποιείται ώστε να εξαγνίσει, να σώσει και να οδηγήσει στην τελείωση τον άνθρωπο και να δημιουργήσει μια ομάδα νικητών

Στίχοι της Βίβλου για παραπομπή:

«Επειδή εφύλαξας τον λόγον της υπομονής μου, και εγώ θέλω σε φυλάξει εκ της ώρας του πειρασμού, ήτις μέλλει να έλθη επί της οικουμένης όλης, διά να δοκιμάση τους κατοικούντας επί της γης. Ιδού, έρχομαι ταχέως· κράτει εκείνο το οποίον έχεις, διά να μη λάβη μηδείς τον στέφανόν σου. Όστις νικά, θέλω κάμει αυτόν στύλον εν τω ναώ του Θεού μου, και δεν θέλει εξέλθει πλέον έξω, και θέλω γράψει επ' αυτόν το όνομα του Θεού μου και το όνομα της πόλεως του Θεού μου, της νέας Ιερουσαλήμ, ήτις καταβαίνει εκ του ουρανού από του Θεού μου, και το όνομά μου το νέον» (Αποκ. 3:10-12).

«Ούτοι είναι οι μη μολυνθέντες με γυναίκας· διότι παρθένοι είναι. Ούτοι είναι οι ακολουθούντες το Αρνίον όπου αν υπάγη. Ούτοι ηγοράσθησαν από των ανθρώπων απαρχή εις τον Θεόν και εις το Αρνίον· και εν τω στόματι αυτών δεν ευρέθη δόλος, διότι είναι άμωμοι ενώπιον του θρόνου Θεού» (Αποκ. 14:4-5).

Σχετικά λόγια του Θεού:

Το έργο των εσχάτων ημερών είναι να γίνει διαχωρισμός των πάντων ανάλογα με το είδος τους, να ολοκληρωθεί το σχέδιο διαχείρισης του Θεού, διότι ο καιρός πλησιάζει και η ημέρα του Θεού έχει έρθει. Ο Θεός φέρνει όλους όσοι έχουν εισέλθει στη βασιλεία Του, δηλαδή όλους όσοι ήταν πιστοί σε Εκείνον μέχρι τέλους, στην εποχή του Θεού του ίδιου. Ωστόσο, μέχρι την έλευση της εποχής του Θεού του ίδιου, το έργο που θα επιτελέσει Εκείνος δεν θα είναι να παρατηρήσει τις πράξεις του ανθρώπου ή να διερευνήσει τη ζωή του, αλλά να κρίνει την παρακοή του, διότι ο Θεός θα εξαγνίσει όλους όσοι έρθουν ενώπιον του θρόνου Του. Όλοι όσοι έχουν ακολουθήσει τα βήματα Του μέχρι και σήμερα, είναι εκείνοι που στέκονται ενώπιον του θρόνου Του, και, κατά συνέπεια, κάθε άτομο που αποδέχεται το έργο του Θεού στην τελική του φάση, αποτελεί αντικείμενο του εξαγνισμού του Θεού. Με άλλα λόγια, ο καθένας που αποδέχεται το έργο Του στην τελική του φάση, αποτελεί αντικείμενο της κρίσης του Θεού.

από «Ο Χριστός επιτελεί το έργο της κρίσης με την αλήθεια» στο βιβλίο «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται»

Σήμερα, ο Θεός σάς κρίνει και σας παιδεύει και σας καταδικάζει, αλλά να ξέρεις ότι η καταδίκη σου γίνεται με στόχο να γνωρίσεις τον εαυτό σου. Η καταδίκη, το ανάθεμα, η κρίση, το παίδεμα - όλα γίνονται για να γνωρίσεις τον εαυτό σου, για να αλλάξει η διάθεσή σου και, επιπλέον, να γνωρίσεις την αξία σου και να δεις ότι όλες οι πράξεις του Θεού είναι δίκαιες και σύμφωνα με τη διάθεσή Του και τις ανάγκες του έργου Του, ότι εργάζεται σύμφωνα με το σχέδιό Του για τη σωτηρία του ανθρώπου, και ότι είναι ο δίκαιος Θεός που αγαπά τον άνθρωπο και σώζει τον άνθρωπο, και κρίνει και παιδεύει τον άνθρωπο. Εάν γνωρίζεις μόνο ότι είσαι κατώτερης κατάστασης και ότι είσαι διεφθαρμένος και ανυπάκουος, αλλά δεν γνωρίζεις ότι ο Θεός επιθυμεί να καταστήσει σαφή τη σωτηρία Του μέσω της κρίσης και του παιδέματος στα οποία σε υποβάλλει σήμερα, τότε δεν έχεις κανέναν τρόπο να βιώσεις, πολύ λιγότερο δε, δεν είσαι σε θέση να προχωρήσεις μπροστά. Ο Θεός δεν έχει έλθει για να σκοτώσει ή να καταστρέψει, αλλά να κρίνει, να αναθεματίσει, να παιδέψει και να σώσει. Πριν από την ολοκλήρωση του σχεδίου διαχείρισής Του των 6.000 ετών - προτού καταστήσει σαφές το τέλος κάθε κατηγορίας ανθρώπου - το έργο του Θεού επί γης γίνεται για χάρη της σωτηρίας, είναι μόνο για να ολοκληρωθούν όσοι Τον αγαπούν και να τους υποτάξει στο κράτος Του. Ανεξάρτητα από το πώς ο Θεός σώζει τους ανθρώπους, τους κάνει να αποκοπούν από την παλιά σατανική φύση τους. Δηλαδή, τους σώζει κάνοντάς τους να αναζητήσουν τη ζωή. Αν δεν αναζητήσουν τη ζωή, τότε δεν θα έχουν τρόπο να δεχτούν τη σωτηρία του Θεού. Η σωτηρία είναι έργο του ίδιου του Θεού και η αναζήτηση της ζωής είναι κάτι που πρέπει να κατέχει ο άνθρωπος για να αποδεχτεί τη σωτηρία. Στα μάτια του ανθρώπου, η σωτηρία είναι η αγάπη του Θεού και η αγάπη του Θεού δεν μπορεί να είναι παίδεμα, κρίση και ανάθεμα. Η σωτηρία πρέπει να περικλείει αγάπη, συμπόνια και, επιπλέον, τον λόγο της παρηγοριάς και πρέπει να περικλείει τις απεριόριστες ευλογίες που παρέχει ο Θεός. Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι όταν ο Θεός σώζει τον άνθρωπο, το κάνει αγγίζοντάς τους και κάνοντάς τους να Του δίνουν τις καρδιές τους μέσω των ευλογιών και της χάρης Του. Τουτέστιν, όταν αγγίζει τους ανθρώπους, τους σώζει. Σωτηρία όπως αυτή, είναι σωτηρία στην οποία γίνεται εμπόριο. Μόνο όταν ο Θεός τους παρέχει εκατονταπλάσια, οι άνθρωποι έρχονται υπό το όνομα του Θεού και προσπαθούν να τα πάνε καλά για τον Θεό και να Του φέρουν δόξα. Αυτό δεν είναι το θέλημα του Θεού για την ανθρωπότητα. Ο Θεός έχει έλθει να εργαστεί στη γη για να σώσει τη διεφθαρμένη ανθρωπότητα - αυτό είναι αλήθεια. Αν δεν ίσχυε αυτό, σίγουρα δεν θα ερχόταν να επιτελέσει το έργο του αυτοπροσώπως. Στο παρελθόν, τα μέσα σωτηρίας του ήταν η απόλυτη αγάπη και συμπόνια, έτσι ώστε έδωσε όλο Του το Είναι στον Σατανά σε αντάλλαγμα για ολόκληρη την ανθρωπότητα. Σήμερα, τίποτα δεν είναι όπως στο παρελθόν: σήμερα, η σωτηρία σας συμβαίνει κατά τη διάρκεια των εσχάτων ημερών, κατά την κατάταξη καθενός ανάλογα με το είδος. Τα μέσα της σωτηρίας σας δεν είναι η αγάπη ή η συμπόνια, αλλά το παίδεμα και η κρίση, ώστε ο άνθρωπος να μπορεί να σωθεί πιο αποτελεσματικά. Έτσι, όλα όσα λάβετε θα είναι παίδεμα, κρίση και ανελέητα πλήγματα, αλλά να γνωρίζετε ότι σε αυτά τα σκληρά πλήγματα δεν υπάρχει η παραμικρή τιμωρία, να γνωρίζετε ότι ανεξάρτητα από το πόσο σκληρός είναι ο λόγος Μου, αυτό που θα σας πλήξει είναι μερικές λέξεις που σας φαίνονται εντελώς άκαρδες, και να γνωρίζετε ότι, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη είναι η οργή μου, αυτό που θα σας πλήξει, δεν είναι παρά λόγια διδασκαλίας και δεν θέλω να σας βλάψω ή να σας θανατώσω. Δεν ισχύουν όλα αυτά; Να γνωρίζετε ότι σήμερα, είτε πρόκειται για δίκαιη κρίση είτε για σκληρό ραφινάρισμα και παίδεμα, όλα γίνονται για χάρη της σωτηρίας. Ανεξάρτητα από το αν υπάρχει σήμερα η κατάταξη του καθενός ανάλογα με το είδος, ή η αποκάλυψη όλων των κατηγοριών των ανθρώπων, όλες οι ομιλίες και το έργο του Θεού είναι για να σωθούν όσοι αγαπούν αληθινά τον Θεό. Η δίκαιη κρίση γίνεται για τον εξαγνισμό του ανθρώπου, το σκληρό ραφινάρισμα γίνεται για την κάθαρση του ανθρώπου, ο σκληρός λόγος ή η συμμόρφωση για τον εξαγνισμό του ανθρώπου και για χάρη της σωτηρίας. Κι έτσι, η σημερινή μέθοδος σωτηρίας διαφέρει από αυτή κατά το παρελθόν. Σήμερα, η δίκαιη κρίση σάς σώζει και είναι ένα καλό εργαλείο για να καταταχθεί καθένας ανάλογα με το είδος, και το αδυσώπητο παίδεμα σάς φέρνει την υπέρτατη σωτηρία - και τι έχετε να πείτε ενόψει αυτού του παιδέματος και της κρίσης; Δεν έχετε απολαύσει τη σωτηρία από την αρχή μέχρι το τέλος; Έχετε δει τον Θεό να ενσαρκώνεται και έχετε συνειδητοποιήσει την παντοδυναμία και τη σοφία Του. Επιπλέον, έχετε βιώσει αλλεπάλληλα πλήγματα και πειθαρχία. Δεν έχετε λάβει όμως και την υπέρτατη χάρη; Δεν είναι οι ευλογίες σας μεγαλύτερες από τις ευλογίες οποιωνδήποτε άλλων; Οι χάρες σας είναι πιο πλουσιοπάροχες από τη δόξα και τα πλούτη που απολάμβανε ο Σολομών! Σκεφτείτε το: Εάν η πρόθεσή Μου ήταν να έλθω για σας καταδικάσω και να σας τιμωρήσω, και όχι για να σας σώσω, θα μπορούσαν οι ημέρες σας να διαρκέσουν τόσο πολύ; Θα μπορούσατε, εσείς, τα αμαρτωλά όντα από σάρκα και οστά, να έχετε επιβιώσει μέχρι σήμερα; Εάν ήταν μόνο για χάρη της τιμωρίας σας, γιατί να είχα ενσαρκωθεί και να είχα ξεκινήσει ένα τόσο μεγάλο εγχείρημα; Δεν θα αρκούσε μόνο ο χρόνος που χρειάζεται για να ειπωθεί μία μόνο λέξη για να σας τιμωρήσει εσάς, τους απλούς θνητούς; Θα είχα ακόμα πρόθεση να σας καταστρέψω αφού σας καταδικάσω; Ακόμα δεν πιστεύετε αυτά τα λόγια Μου; Θα μπορούσα να σώσω τον άνθρωπο μόνο μέσω της αγάπης και της συμπόνιας; Ή θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω μόνο τον σταυρό για να σώσω τον άνθρωπο; Η δίκαιη διάθεσή Μου δεν είναι πιο πρόσφορη για να κάνει τον άνθρωπο εντελώς υπάκουο; Δεν είναι σε θέση να σώσει αποτελεσματικά τον άνθρωπο;

Αν και ο λόγος Μου είναι αυστηρός, εκφράζεται για τη σωτηρία του ανθρώπου, καθώς εκφράζω μόνο λόγο και δεν τιμωρώ τη σάρκα του ανθρώπου. Αυτός ο λόγος είναι η αιτία που ο άνθρωπος ζει στο φως, γνωρίζει ότι υπάρχει το φως, γνωρίζει ότι το φως είναι πολύτιμο, και πολύ περισσότερο, γνωρίζει πόσο ευεργετικός είναι αυτός ο λόγος για τον άνθρωπο και γνωρίζει ότι ο Θεός είναι σωτηρία. Αν και έχω μιλήσει πολύ για παίδεμα και κρίση, δεν έχουν εφαρμοστεί πάνω σας στην πράξη. Έχω έλθει να επιτελέσω το έργο Μου, να εκφράσω τον λόγο Μου και, παρόλο που ο λόγος Μου είναι αυστηρός, εκφράζεται για να κρίνει τη διαφθορά σας και την επαναστατικότητά σας. Ο σκοπός που το κάνω αυτό παραμένει να σώσω τον άνθρωπο από τη σφαίρα επιρροής του Σατανά, να χρησιμοποιήσω τον λόγο Μου για να σώσω τον άνθρωπο. Ο σκοπός Μου δεν είναι να βλάψω τον άνθρωπο με τον λόγο Μου. Ο λόγος Μου είναι αυστηρός, ώστε το έργο Μου να αποφέρει αποτελέσματα. Μόνο μέσω αυτού του είδους την εργασία θα μπορέσει ο άνθρωπος να γνωρίσει τον εαυτό του και να ξεφύγει από την επαναστατική διάθεσή του. Η μεγαλύτερη σημασία του έργου του λόγου επιτρέπει στους ανθρώπους να κάνουν την αλήθεια πράξη αφού κατανοήσουν την αλήθεια, να επιτύχουν αλλαγές στη διάθεσή τους και να επιτύχουν τη γνώση του εαυτού τους και του έργου του Θεού. Μόνο η εργασία μέσω της ομιλίας μπορεί να διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ Θεού και ανθρώπου, μόνο ο λόγος μπορεί να εξηγήσει την αλήθεια. Η εργασία κατ' αυτόν τον τρόπο είναι το καλύτερο μέσο για την κατάκτηση του ανθρώπου. Πέραν της έκφρασης του λόγου, καμία άλλη μέθοδος δεν είναι ικανή να δώσει στον άνθρωπο μια σαφέστερη κατανόηση της αλήθειας και του έργου του Θεού και έτσι, στο τελευταίο στάδιο του έργου Του, ο Θεός μιλάει στον άνθρωπο για να αποκαλύψει στον άνθρωπο όλες τις αλήθειες και τα μυστήρια που δεν κατανοεί, επιτρέποντάς του να κερδίσει την αληθινή οδό και τη ζωή από τον Θεό, και έτσι να ικανοποιήσει το θέλημα του Θεού.

από «Οφείλετε να αφήσετε κατά μέρος τις ευλογίες της κατάστασης και να κατανοήσετε το θέλημα του Θεού για τη σωτηρία του ανθρώπου» στο βιβλίο «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται»

Στην πραγματικότητα, το έργο που γίνεται τώρα είναι οι άνθρωποι να απαρνηθούν τον Σατανά, να απαρνηθούν τον παλιό τους πρόγονο. Όλες οι κρίσεις από τον λόγο στοχεύουν στο να εκθέσουν τη διεφθαρμένη διάθεση της ανθρώπινης φύσης και να επιτρέψουν στον άνθρωπο να κατανοήσει την ουσία της ζωής. Όλες αυτές οι επαναλαμβανόμενες κρίσεις διαπερνούν τις καρδιές των ανθρώπων. Κάθε κρίση επηρεάζει άμεσα την τύχη τους και έχει σκοπό να πληγώσει τις καρδιές τους, ώστε να μπορούν να εγκαταλείψουν όλα αυτά τα πράγματα και, μ' αυτόν τον τρόπο, να γνωρίσουν τη ζωή, να γνωρίσουν αυτόν τον αισχρό κόσμο, κι επίσης, να γνωρίσουν τη σοφία του Θεού και την παντοδυναμία Του και να γνωρίσουν αυτό το ανθρώπινο γένος, το διεφθαρμένο από τον Σατανά. Όσο περισσότερη αυτή η παίδευση και η κρίση, τόσο περισσότερο η καρδιά του ανθρώπου μπορεί να πληγωθεί και τόσο περισσότερο το πνεύμα του μπορεί να αφυπνιστεί. Η αφύπνιση του πνεύματος αυτών των εξαιρετικά διεφθαρμένων και βαθύτατα εξαπατημένων ανθρώπων, είναι ο στόχος αυτής της κρίσης. Ο άνθρωπος δεν έχει πνεύμα, δηλαδή το πνεύμα του έχει πεθάνει εδώ και πολύ καιρό, και δεν γνωρίζει ότι υπάρχει παράδεισος, δεν γνωρίζει ότι υπάρχει Θεός και σίγουρα δεν γνωρίζει ότι παλεύει μέσα στην άβυσσο του θανάτου. Πώς θα μπορούσε ενδεχομένως να γνωρίζει ότι ζει σ' αυτήν την αμαρτωλή επίγεια κόλαση; Πώς θα μπορούσε ενδεχομένως να γνωρίζει ότι αυτό το σαθρό πτώμα του έχει πέσει, μέσω της διαφθοράς του Σατανά, στον Άδη του θανάτου; Πώς θα μπορούσε ενδεχομένως να γνωρίζει ότι τα πάντα στη γη έχουν από καιρό καταστραφεί ανεπανόρθωτα από το ανθρώπινο γένος; Και πώς θα μπορούσε ενδεχομένως να γνωρίζει ότι ο Δημιουργός έχει έρθει σήμερα στη γη και ψάχνει για μια ομάδα από διεφθαρμένους ανθρώπους, τους οποίους Εκείνος μπορεί να σώσει; Ακόμα κι αφότου ο άνθρωπος βιώσει κάθε δυνατό ραφινάρισμα και κρίση, η αμβλυμμένη συνείδησή του εξακολουθεί να διεγείρεται με δυσκολία και, ουσιαστικά, δεν ανταποκρίνεται. Η ανθρώπινη φύση είναι τόσο έκφυλη! Παρόλο που αυτή η κρίση είναι όπως το άγριο χαλάζι που πέφτει απ' τον ουρανό, ωφελεί σημαντικά τον άνθρωπο. Αν οι άνθρωποι δεν κρίνονταν κατ' αυτόν τον τρόπο, δεν θα υπήρχε κανένα αποτέλεσμα και θα ήταν απολύτως αδύνατο να σωθεί ο άνθρωπος από την άβυσσο της δυστυχίας. Αν δεν ήταν αυτό το έργο, θα ήταν πολύ δύσκολο για τον άνθρωπο να βγει από τον Άδη, επειδή η καρδιά του έχει πεθάνει εδώ και καιρό και το πνεύμα του έχει συντριβεί εδώ και καιρό από τον Σατανά. Για να σωθείτε εσείς που έχετε βυθιστεί στα τρίσβαθα της κατάπτωσης, χρειάζεται να καλείστε εντατικά, να κρίνεστε δριμύτατα και μόνο τότε η παγωμένη σας καρδιά θα αφυπνιστεί.

από «Μόνο όσοι οδηγηθούν στην τελείωση μπορούν να ζήσουν μια ουσιαστική ζωή» στο βιβλίο «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται»

Όλοι σας ζείτε σε έναν τόπο αμαρτίας και ακολασίας· είστε όλοι ακόλαστοι και αμαρτωλοί. Σήμερα, όχι μόνο μπορείτε να δείτε τον Θεό, αλλά, πάνω απ' όλα, έχετε λάβει παίδευση και κρίση, έχετε λάβει τόσο βαθιά σωτηρία, δηλαδή, έχετε λάβει τη μέγιστη αγάπη του Θεού. Όλα όσα Εκείνος κάνει είναι πραγματική αγάπη για εσάς. Εκείνος δεν έχει καμία κακή πρόθεση. Σας κρίνει λόγω των αμαρτιών σας, ώστε να μπορέσετε να εξετάσετε τον εαυτό σας και να λάβετε αυτήν τη φοβερή σωτηρία. Όλα αυτά γίνονται για να κατεργαστεί τον άνθρωπο. Από την αρχή μέχρι το τέλος, ο Θεός κάνει τα μέγιστα για να σώσει τον άνθρωπο, και σε καμία περίπτωση δεν είναι πρόθυμος να καταστρέψει ολοσχερώς τους ανθρώπους που Εκείνος δημιούργησε με τα ίδια Του τα χέρια. Τώρα έχει έρθει ανάμεσά σας για να κάνει έργο· δεν αποτελεί αυτό ακόμα μεγαλύτερη σωτηρία; Αν σας μισούσε, θα έκανε ένα έργο τέτοιου μεγέθους για να σας καθοδηγήσει προσωπικά; Γιατί να υποφέρει τόσο; Ο Θεός δεν σας μισεί ούτε έχει κακές προθέσεις απέναντί σας. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η αγάπη του Θεού είναι η πιο αληθινή αγάπη. Μόνο λόγω της ανυπακοής των ανθρώπων, πρέπει Εκείνος να τους σώσει μέσω της κρίσης· διαφορετικά, δεν θα σώζονταν. Καθότι δεν γνωρίζετε πώς να ζήσετε τη ζωή σας ή πώς να ζείτε, και ζείτε σε αυτόν τον ακόλαστο και αμαρτωλό τόπο και είστε ακόλαστοι και αισχροί διάβολοι, Εκείνος δεν αντέχει να σας αφήσει να γίνετε ακόμα πιο διεφθαρμένοι, αλλά και ούτε αντέχει να σας βλέπει να ζείτε σε ένα βρομερό τόπο σαν κι αυτόν, όπου ο Σατανάς σας ποδοπατά κατά βούληση ή να σάς αφήνει να πέσετε στον Άδη. Το μόνο που θέλει Εκείνος είναι να αποκτήσει αυτήν την ομάδα από εσάς και να σας σώσει τελείως. Αυτός είναι ο βασικός σκοπός για τον οποίον επιτελεί το έργο της κατάκτησης σε εσάς· είναι μόνο για τη σωτηρία. Αν δεν μπορείς να δεις ότι όλα όσα γίνονται επάνω σου είναι αγάπη και σωτηρία, αν νομίζεις ότι είναι απλώς μια μέθοδος, ένας τρόπος βασανισμού του ανθρώπου και κάτι αναξιόπιστο, τότε μπορείς κάλλιστα να επιστρέψεις στον κόσμο σου και να υποφέρεις από τους πόνους και τις κακουχίες! Αν είσαι πρόθυμος να ακολουθήσεις αυτό το ρεύμα και να απολαύσεις αυτήν την κρίση και αυτήν την τεράστια λύτρωση, να απολαύσεις όλη αυτήν την ευλογία, η οποία δεν μπορεί να βρεθεί οπουδήποτε στον κόσμο των ανθρώπων, και να απολαύσεις αυτήν την αγάπη, τότε να παραμείνεις υποταγμένος σε αυτό το ρεύμα για να αποδεχθείς το έργο της κατάκτησης, ώστε να φτάσεις στην τελείωση. Παρόλο που τώρα υποφέρεις από τον πόνο και τον εξευγενισμό λόγω της κρίσης, αυτός ο πόνος είναι πολύτιμος και γεμάτος νόημα. Αν και η παίδευση και η κρίση αποτελούν εξευγενισμό και ανηλεείς αποκαλύψεις στον άνθρωπο, γίνονται για να τον τιμωρήσουν για τις αμαρτίες του και να τιμωρήσουν τη σάρκα του, κανένα κομμάτι αυτού του έργου δεν προορίζεται για να καταδικάσει και να εξοντώσει τη σάρκα του. Οι βαριές αποκαλύψεις του λόγου αποσκοπούν όλες να σε οδηγήσουν στο σωστό μονοπάτι. Έχετε βιώσει προσωπικά τόσο πολύ από αυτό το έργο και, είναι ξεκάθαρο, ότι δεν σας έχει οδηγήσει σε κάποιο κακό μονοπάτι! Όλα αυτά γίνονται για να μπορέσετε να βιώσετε μια κανονική ανθρώπινη φύση, όλα αυτά είναι πράγματα τα οποία η κανονική ανθρώπινη φύση σας μπορεί να πετύχει. Κάθε στάδιο αυτού του έργου γίνεται βάσει των αναγκών σου, σύμφωνα με τις αδυναμίες σου και σύμφωνα με το πραγματικό ανάστημά σου, και κανένα αφόρητο βάρος δεν σας επιβάλλεται. Παρόλο που δεν μπορείς να το δεις αυτό ξεκάθαρα τώρα και νιώθεις ότι είμαι σκληρός μαζί σου, παρόλο που σκέφτεσαι συνεχώς ότι ο λόγος που σε παιδεύω και σε κρίνω καθημερινά και σε επιπλήττω καθημερινά είναι επειδή σε μισώ, και παρόλο που αυτό που λαμβάνεις είναι παίδευση και κρίση, στην πραγματικότητα είναι όλα αγάπη για εσένα, αλλά και μεγάλη προστασία για εσένα.

από «Η εσωτερική αλήθεια του έργου της κατάκτησης (4)» στο βιβλίο «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται»

Αντιμέτωπος με την κατάσταση του ανθρώπου και τη στάση του προς τον Θεό, ο Θεός έχει εκτελέσει νέο έργο, επιτρέποντας στον άνθρωπο να κατέχει γνώση για τον Θεό, υπακοή προς Αυτόν, καθώς και αγάπη και μαρτυρία. Επομένως, ο άνθρωπος πρέπει να βιώσει τον εξευγενισμό του από τον Θεό, καθώς και την κρίση, την αντιμετώπιση και το κλάδεμα του από Αυτόν, χωρίς τα οποία ο άνθρωπος δεν θα γνώριζε ποτέ τον Θεό και δε θα ήταν ποτέ ικανός να τον αγαπήσει πραγματικά και να γίνει μάρτυρας γι' Αυτόν. Ο εξευγενισμός του ανθρώπου από τον Θεό δεν γίνεται απλώς για χάρη κάποιου μονόπλευρου αποτελέσματος, αλλά για χάρη ενός πολύπλευρου αποτελέσματος. Μόνο με αυτόν τον τρόπο εκτελεί ο Θεός το έργο του εξευγενισμού σε όσους είναι διατεθειμένοι να αναζητήσουν την αλήθεια, έτσι ώστε η βούληση και η αγάπη τους να οδηγηθούν στην τελείωση από τον Θεό. Για όσους είναι διατεθειμένοι να αναζητήσουν την αλήθεια και λαχταρούν τον Θεό, τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό ή πιο χρήσιμο από τον εξευγενισμό αυτού του είδους. Η διάθεση του Θεού δεν γίνεται εύκολα γνωστή ή κατανοητή στον άνθρωπο γιατί, εν τέλει, ο Θεός είναι ο Θεός. Στο κάτω κάτω, είναι αδύνατο για τον Θεό να έχει την ίδια διάθεση με τον άνθρωπο, συνεπώς δεν είναι εύκολο για τον άνθρωπο να γνωρίσει τη διάθεσή Του. Η αλήθεια δεν κατέχεται έμφυτα από τον άνθρωπο και δεν είναι εύκολα κατανοητή από όσους έχουν διαφθαρεί από τον Σατανά. Ο άνθρωπος στερείται της αλήθειας, όπως και στερείται της βούλησης να κάνει πράξη την αλήθεια και, αν δεν υποφέρει, εξευγενισθεί ή κριθεί, τότε η βούλησή του δεν θα οδηγηθεί στην τελείωση ποτέ. Για όλους τους ανθρώπους ο εξευγενισμός είναι επώδυνος και πολύ δύσκολα γίνεται αποδεκτός, ωστόσο είναι κατά τον εξευγενισμό που ο Θεός διασαφηνίζει τη δίκαιη διάθεσή Του στον άνθρωπο, κάνει γνωστές τις απαιτήσεις Του από τον άνθρωπο και προσφέρει μεγαλύτερη διαφώτιση και περισσότερο πραγματικό κλάδεμα και αντιμετώπιση. Μέσω της σύγκρισης ανάμεσα στα γεγονότα και την αλήθεια, προσφέρει στον άνθρωπο μεγαλύτερη γνώση του εαυτού του και της αλήθειας και μεγαλύτερη κατανόηση του θελήματος του Θεού, επιτρέποντας έτσι στον άνθρωπο να έχει πιο αληθινή και πιο αγνή αγάπη προς τον Θεό. Αυτοί είναι οι στόχοι του Θεού όταν πραγματοποιεί τον εξευγενισμό. Όλο το έργο που πραγματοποιεί ο Θεός στον άνθρωπο έχει τους δικούς του στόχους και σημασία. Ο Θεός δεν εκτελεί έργο άνευ σημασίας, ούτε και πραγματοποιεί έργο που δεν έχει όφελος για τον άνθρωπο. Ως εξευγενισμός δεν νοείται η απομάκρυνση των ανθρώπων από τον Θεό, ούτε και η καταστροφή τους στην κόλαση. Νοείται η αλλαγή της διάθεσης του ανθρώπου κατά τον εξευγενισμό, η αλλαγή των κινήτρων του, των παλαιών του απόψεων, της αγάπης του για τον Θεό και η αλλαγή ολόκληρης της ζωής του. Ο εξευγενισμός είναι μια πραγματική δοκιμή για τον άνθρωπο και μια μορφή πραγματικής εκπαίδευσης, ενώ μόνο κατά τον εξευγενισμό μπορεί η αγάπη του να εκπληρώσει τον έμφυτο σκοπό της.

από «Μόνο μέσα από τον εξευγενισμό, μπορεί ο άνθρωπος να αγαπήσει πραγματικά τον Θεό» στο βιβλίο «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται»

Όταν ο Θεός εργάζεται για να εξευγενίσει τον άνθρωπο, ο άνθρωπος υποφέρει. Όσο μεγαλύτερος είναι ο εξευγενισμός του, τόσο μεγαλύτερη είναι η αγάπη του για τον Θεό και τόσο περισσότερη από τη δύναμη του Θεού αποκαλύπτεται μέσα του. Όσο λιγότερος είναι ο εξευγενισμός του ανθρώπου τόσο λιγότερη η αγάπη του για τον Θεό και τόσο λιγότερη δύναμη του Θεού αποκαλύπτεται μέσα του. Όσο πιο βαθύς είναι ο εξευγενισμός και ο πόνος του και όσο πιο μεγάλο το μαρτύριό του, τόσο πιο βαθιά θα είναι και η πραγματική αγάπη του για τον Θεό, τόσο πιο αληθινή θα είναι η πίστη του στον Θεό και τόσο πιο βαθιά θα είναι η γνώση του για τον Θεό. Στις εμπειρίες σου θα δεις πως αυτοί που υποβάλλονται σε πολύ εξευγενισμό και πόνο και σε πολλή αντιμετώπιση και πειθαρχία, έχουν βαθιά αγάπη για τον Θεό και πιο ουσιαστική και διεισδυτική γνώση γι' Αυτόν. Αυτοί που δεν έχουν βιώσει την αντιμετώπιση, έχουν μόνο επιφανειακή γνώση και μπορούν μόνο να πουν: «Ο Θεός είναι τόσο καλός, απονέμει χάρη στους ανθρώπους για να μπορούν να Τον απολαμβάνουν». Αν οι άνθρωποι έχουν βιώσει την αντιμετώπιση και την πειθαρχία, τότε είναι ικανοί να εκφράζουν την πραγματική γνώση του Θεού. Οπότε, όσο πιο θαυμαστό είναι το έργο του Θεού στον άνθρωπο, τόσο πιο πολύτιμο και σημαντικό είναι. Όσο πιο δυσνόητο σου είναι και όσο πιο ασύμβατο είναι με τις έννοιές σου, τόσο πιο ικανό είναι το έργο του Θεού να σε κατακτήσει, να σε αποκτήσει και να σε οδηγήσει στην τελείωση. Η σπουδαιότητα του έργου του Θεού είναι τεράστια! Αν Αυτός δεν εξευγένιζε τον άνθρωπο κατ' αυτόν τον τρόπο και αν δεν εργαζόταν σύμφωνα με τη μέθοδο αυτή, τότε το έργο του Θεού θα ήταν ατελέσφορο και άνευ σπουδαιότητας. Γι' αυτό έχει εξαιρετική σπουδαιότητα το γεγονός πως Αυτός επέλεξε μια ομάδα ανθρώπων κατά τις έσχατες ημέρες. Είχε ειπωθεί ξανά πως ο Θεός θα επέλεγε και θα αποκτούσε αυτή την ομάδα. Όσο πιο μεγάλο είναι το έργο που εκτελεί μέσα σας, τόσο πιο βαθιά και αγνή είναι η αγάπη σας για τον Θεό. Όσο πιο μεγάλο είναι το έργο του Θεού, τόσο πιο ικανός είναι ο άνθρωπος να πάρει μια γεύση από τη σοφία Του και τόσο πιο βαθιά είναι η γνώση του ανθρώπου γι' Αυτόν. Κατά τις έσχατες ημέρες, 6.000 χρόνια του σχεδίου του Θεού για διαχείριση θα φτάσουν στο τέλος τους. Μπορεί να τελειώσει έτσι απλά; Τόσο εύκολα; Όταν θα έχει κατακτήσει την ανθρωπότητα, το έργο Του θα έχει τελειώσει; Μπορεί να' ναι τόσο απλό; Οι άνθρωποι μπορεί να φαντάζονται πως είναι τόσο απλό, ωστόσο αυτό που κάνει ο Θεός δεν είναι τόσο απλό. Ανεξάρτητα από το τμήμα του έργου του Θεού για το οποίο πρόκειται, είναι όλο ασύλληπτο στον άνθρωπο. Αν μπορούσες να το συλλάβεις, τότε το έργο του Θεού θα ήταν άνευ σπουδαιότητας ή αξίας. Το έργο που εκτελείται από τον Θεό είναι ασύλληπτο· βρίσκεται σε υπερβολική αντίθεση με τις έννοιές σου, ενώ όσο πιο ασύμφωνο είναι μ' αυτές, τόσο περισσότερο δείχνει πως το έργο του Θεού είναι σημαντικό· αν ήταν σε αρμονία με τις έννοιές σου, τότε θα ήταν ανούσιο. Σήμερα, νιώθεις πως το έργο του Θεού είναι υπερβολικά θαυμαστό, ενώ όσο πιο θαυμαστό είναι, τόσο περισσότερο νιώθεις πως ο Θεός είναι ασύλληπτος και βλέπεις πόσο σπουδαίες είναι οι πράξεις Του. Αν Αυτός εκτελούσε μόνο κάποιο επιφανειακό, βιαστικό έργο για να κατακτήσει τον άνθρωπο και τίποτε παραπάνω, τότε ο άνθρωπος δεν θα ήταν ικανός να δει τη σπουδαιότητα του έργου του Θεού. Παρόλο που δέχεσαι λίγο εξευγενισμό τώρα, έχει τεράστιο όφελος στην εξέλιξη της ζωής σου, συνεπώς τέτοιες κακουχίες είναι υψίστης σημασίας για εσάς. Σήμερα, δέχεσαι λίγο εξευγενισμό, ωστόσο, μετά θα μπορείς πραγματικά να δεις τις πράξεις του Θεού και στο τέλος να πεις: «Οι πράξεις του Θεού είναι τόσο θαυμαστές!» Αυτός θα είναι ο λόγος στην καρδιά σου. Έχοντας βιώσει τον εξευγενισμό του Θεού για κάποιο διάστημα (η δοκιμασία των παρόχων υπηρεσιών και οι καιροί της παίδευσης), μερικοί άνθρωποι είπαν στο τέλος: «Το να πιστεύεις στον Θεό είναι εξαιρετικά δύσκολο!» Το ότι είναι «εξαιρετικά δύσκολο» δείχνει πως οι πράξεις του Θεού είναι ασύλληπτες, πως το έργο του Θεού κατέχεται από μεγάλη σπουδαιότητα και αξία και πως είναι άξιο με το παραπάνω να χαίρει της ιδιαίτερης εκτίμησης του ανθρώπου. Αν, αφού είχα εκτελέσει τόσο έργο, δεν είχες την παραμικρή γνώση, θα εξακολουθούσε το έργο Μου να έχει αξία; Θα σε κάνει να πεις: «Η υπηρεσία στον Θεό είναι εξαιρετικά δύσκολη, οι πράξεις του Θεού είναι τόσο θαυμαστές, ο Θεός είναι πραγματικά σοφός! Είναι τόσο υπέροχος!» Αν, αφού έχεις περάσει μια περίοδο εμπειρίας, είσαι ικανός να πεις αυτά τα λόγια, αποδεικνύεται πως έχεις αποκτήσει το έργο του Θεού μέσα σου.

από «Όσοι πρόκειται να οδηγηθούν στην τελείωση, πρέπει να υποβληθούν σε εξευγενισμό» στο βιβλίο «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται»

Ο Θεός επιτελεί το έργο της κρίσης και της παίδευσης, ώστε ο άνθρωπος να Τον γνωρίσει, και για χάρη της μαρτυρίας Του. Χωρίς την κρίση Του για τη διεφθαρμένη διάθεση του ανθρώπου, ο άνθρωπος δεν θα γνώριζε τη δίκαιη διάθεσή Του που δεν επιτρέπει κανένα παράπτωμα και δεν θα μπορούσε να μετατρέψει την παλαιά γνώση του Θεού σε νέα. Για χάρη της μαρτυρίας Του και για χάρη της διαχείρισής Του, δημοσιοποιεί την ολότητά Του, επιτρέποντας έτσι στον άνθρωπο να επιτύχει τη γνώση του Θεού και να αλλάξει τη διάθεσή του και να φέρει την ηχηρή μαρτυρία του Θεού μέσω της δημόσιας εμφάνισης του Θεού.

από «Μόνο όσοι γνωρίζουν τον Θεό μπορούν να φέρουν τη μαρτυρία του Θεού» στο βιβλίο «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται»

Ο άνθρωπος ζει μέσα στη σάρκα, που σημαίνει ότι ζει σε μια ανθρώπινη κόλαση και χωρίς την κρίση και την παίδευση του Θεού, ο άνθρωπος είναι τόσο βρόμικος όσο ο Σατανάς. Πώς θα μπορούσε ο άνθρωπος να είναι άγιος; Ο Πέτρος πίστευε ότι η παίδευση και η κρίση από τον Θεό ήταν η καλύτερη προστασία του ανθρώπου και η μεγαλύτερη χάρη. Μόνο με την παίδευση και την κρίση του Θεού θα μπορούσε ο άνθρωπος να ξυπνήσει, να μισήσει τη σάρκα και να μισήσει τον Σατανά. Η αυστηρή πειθαρχία του Θεού ελευθερώνει τον άνθρωπο από την επιρροή του Σατανά, τον απελευθερώνει από τον δικό του μικρόκοσμο και του επιτρέπει να ζει υπό το φως της παρουσίας του Θεού. Δεν υπάρχει καλύτερη σωτηρία από την παίδευση και την κρίση! Ο Πέτρος προσευχόταν: «Ω Θεέ! Εφόσον με παιδεύεις και με κρίνεις, θα ξέρω ότι δεν με άφησες. Ακόμα κι αν δεν μου δίνεις χαρά ή γαλήνη και με κάνεις να ζω με πόνο και μου επιβάλεις ατελείωτη παίδευση, εφόσον δεν με αφήσεις, η καρδιά μου θα νιώθει αναπαυμένη. Σήμερα, το παίδεμα και η κρίση Σου έχουν γίνει η καλύτερή μου προστασία και η μεγαλύτερη ευλογία μου. Η χάρη που μου δίνεις με προστατεύει. Η χάρη που μου προσφέρεις σήμερα είναι μια εκδήλωση της δίκαιης διάθεσής Σου και είναι παίδεμα και κρίση μαζί· επίσης, είναι μια δοκιμασία και, πέρα από αυτό, είναι μια ζωή μαρτυρίου». Ο Πέτρος ήταν σε θέση να βάλει στην άκρη τις απολαύσεις της σάρκας και να αναζητήσει μια βαθύτερη αγάπη αλλά και μεγαλύτερη προστασία, επειδή είχε κερδίσει τόση χάρη από το παίδεμα και την κρίση του Θεού. Στη ζωή του, εάν ο άνθρωπος επιθυμεί να εξαγνιστεί και να επιτύχει αλλαγές στη διάθεσή του, αν θέλει να ζήσει μια ζωή με νόημα και να εκπληρώσει το καθήκον του ως πλάσμα, τότε πρέπει να δεχτεί την παίδευση και την κρίση του Θεού και δεν πρέπει να επιτρέψει την πειθαρχία και τα πλήγματα του Θεού να απομακρυνθούν απ' αυτόν, ώστε να μπορεί να απελευθερωθεί από τη χειραγώγηση και την επιρροή του Σατανά και να ζήσει υπό το φως του Θεού. Να γνωρίζεις ότι η παίδευση και η κρίση του Θεού είναι το φως, και το φως της σωτηρίας του ανθρώπου και ότι δεν υπάρχει καλύτερη ευλογία, χάρη ή προστασία για τον άνθρωπο.

από «Οι εμπειρίες του Πέτρου: η γνώση του για την παίδευση και την κρίση» στο βιβλίο «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται»

Έχω πει στο παρελθόν ότι μια ομάδα νικητών κερδίζεται από την Ανατολή, νικητές που προέρχονται μέσα από τη μεγάλη δοκιμασία. Ποια είναι η σημασία αυτών των λέξεων; Σημαίνουν ότι αυτοί οι άνθρωποι που κερδήθηκαν, υπάκουσαν αληθινά μόνο αφού υποβλήθηκαν σε κρίση και παίδευση, αντιμετώπιση και κλάδεμα, και κάθε είδους ραφινάρισμα. Η πίστη τέτοιων ανθρώπων δεν είναι αόριστη και αφηρημένη, αλλά πραγματική. Δεν έχουν δει οποιαδήποτε σημεία και τέρατα ούτε θαύματα. Δεν μιλάνε για δυσνόητα γράμματα και δόγματα ή για βαθιές ενοράσεις· αντιθέτως έχουν την πραγματικότητα και τα λόγια του Θεού, και μια πραγματική γνώση της πραγματικότητας του Θεού. Μια τέτοια ομάδα δεν είναι περισσότερο ικανή να καταστήσει σαφή τη δύναμη του Θεού;

από «Όλα επιτυγχάνονται δια του λόγου του Θεού» στο βιβλίο «Ο Λόγος Ενσαρκώνεται»

Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε